Burning hearts and poisoned darts for broken hearts

Sitter just nu och äter vad som kan vara världens godaste glass. Häagen-Dazs Mascarpone, passions fruit och truffles(var rea på asda) Smält dock, men det gör inte så mycket, för att våran frys frostar igen så man inte kan få in mer än 1 grej.
Igår var vi ute. Det var fint för allt slutade upp på en efterfest med folk med brinnande hjärtan som jammade loss och spelade musik på glasburkar, filmburkar och trummor. Jag har aldrig sett ett finare leende på Annies läppar just där och just då, det var så himla himla fint, och jag kunde inte låta bli att själv sitta och le också! Folk med brinnande hjärtan är det finaste jag vet. Och så klockan sju kommer det in en granne och klagar på oväsendet men ingen brydde sig särskilt mycket förutom att alla bara garvade, och så fortsatte vi sitta i det skabbiga men charmiga köket lite tystare bara. 
(all credd till Annie för de flesta fotona, för jag var alldeles för feg för att våga ta upp min kamera)

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt att se hur killarna ser ut vill se mer bilder på dom :) och allt annat såklart

2010-08-04 @ 11:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0