This years resolutions

Det nya året firades in med Sons and daughters konsert på mono, skåla med red stripe, fota och skriva på toalettväggar, smita in på 13th note där dom spelade Dancing in the dark med Bruce Springsteen och Go West! Och sen fick jag för mig att det var en bra idé att sno med mig glasen som vi drack ölen från 13th note, varför vet jag inte men det gjorde vi iallafall. Kanske för att jag fortfarande hade öl kvar när dom stängde. Efter det bestämde vi oss för att gå till Magical och äta chips. Sen gick för att kolla vad som hände på nice n sleazy då Annie får en kram av vakten där, det finaste som hänt i år hittills. Fast det kostade 5 pund att gå in men vi fick gå på toa ändå och sen så gick vi hemmåt. Alla bussar var gratis och Annie hade skills och såg att 66an stod längre bort på vägen så vi kom ända vägen hem. Såg inte ett enda fyverkeri, vet inte om det var för att det var dimmigt som tusan eller om det var så att det inte var så många, men det gjorde inget. Och juste första ölen jag köpte 2010 var en 484ml och jag fick köpa det av snygga killen på mono, det måste ju betyda att det här året blir bra, right?!








Så detta års nyårslöften:
-Göra en sak varje dag som skrämmer mig.
-Skaffa mig ett jobb här i Glasgow. eller iallafall ha försökt allt jag kunnat.
-Vara mer social på ett bra sätt och inte vara så himla feg, våga mera.
-Bli kompis med Rob, Jen och Malcom här i Glasgow.
-Få skottsk accent på min engelska, det vore så himla fint.


Kommentarer
Postat av: Annie

hahaha tomaten!!!!!!!!

(och du säger att du är tomat, vad är rödare än tomat? för isåfall är jag kanske det.)

2010-01-02 @ 21:42:02
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha nej du är inte tomat! Inte alls i samma klass som när jag blir helt röd, haha

2010-01-06 @ 02:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0