Gathering whispers

Igår begav vi oss till Captains rest på kvällen för att se Trapped in Kansas. Trodde vi. Det visade sig att dom tydligen inte spelade fast det stod det på affischerna. Istället spelade det 4 andra band för 4 pund, men vi betalade det ändå. Och andra bandet var faktiskt riktigt bra, för de hade sån grym energi och som Annie sa "man såg att dom verkligen älskade det dom gjorde" mycket fint. Och jag hade med mitt konsertobjektiv och fotade ganska mycket, dock blev inga bilder kanon men jag tyckte det var kul att fota konserter igen, det var ett tag sen sist. Hade varit ännu roligare att fota ett band man verkligen gillar. Dock minns jag inte vad band ett och band två hette för hörde aldrig att dom sa det, men det var independent promotion bolaget Gathering whispers som höll i kvällen, deras myspace hittar ni här.
Band 1

Band 2 med den fantastiska energin.


Band 3, som hette the Void. Sångaren sa något så kul typ -we were The Void, or we still are when we go off this stage, don't know why band say that- we were.., we still are when we are finished.
Det sista bandet var inget att ha så det fotade jag inte ens, och vi gick därifrån efter bara några låtar, vidare till sleazys.

 
Kvällen avslutades med att gå hem och äta resten av den vegetariska pasta carbonaran som var kvar sen middagen.


Kommentarer
Postat av: Annie

men el dog som var så suveräna ehhhhh

2010-01-12 @ 01:32:07
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0