update

Idag har jag sökt jobb på Tesco. Idag har vi träffat två coola killar i köket varav en iallafall har flyttat in här. Ikväll har vi ätit ravioli till middag och druckigt Irn bru och ätit smörpopcorn. Och nu har jag precis ätit en knäckemacka med ketchup. Jag som inte nes gillar ketchup särskilt mycket egentligen. Nu ska vi kolla på Tthe lovely bones tror jag. Jag har nämligen installerat nedladdningsprogram på datorn och börjat ladda ner. Och vilken känsla det är, har inte laddat ner på år och dar känns det som(pappa slutade ladda ner efter ipred lagen kom typ) och fick en liten kick av det hela. Lite skumt. Men jag fick nyss ner The gaslight anthems fösta skiva Sink or Swim som inte finns att få tag på här i Europa utan bara USA så det känns grymt. För efter första lyssningen kan jag säga att det lät grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0