Tivoliv

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Igår så märkte Annie när hon var påväg ner i trappan till undervåningen att det läckte vatten från taket i trappen, alltså det läckte vatten för att någon duschade. Men efter mycket övervägande kom vi fram till att hålla tyst om detta, för att vi inte vill att dom ska fixa det för det innebär att vi lär få duscha på undervåningen en månad till. Så vi får helt enkelt hålla tummarna att golvet inte går sönder innan maj.

Men trots allt detta så tycker jag det är så fint att bo här, för så charmigt att det liksom är fel på allting. Idag kom Allan och hämtade hyran han skulle hämtat för en vecka sen typ. Jag frågade när tvättmaskinen skulle vara lagad för att slippa betala 10 pund för internet också och han sa att det skulle komma en ny i veckan. Dock oklart om ny betyder, en från typ 1950 eller en helt ny. Vi får helt enkelt se, återkommer med rapport. Så kan ni lyssna på denna låt som min syster tipsade om som kanske stämmer ganska bra in på våran situation?



Och juste, dom ringde från Tesco där jag lämnat in CV så nu ska jag dit på intervju imorgon klockan 9. Hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller alla tummarna för dig och du Hanna det kommer att gå så bra, grattis till jobbet!

2010-02-21 @ 01:03:20
Postat av: ha ha!

som en dag på mitt jobb!

2010-02-21 @ 01:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0