Sunday hold my hand

Imorse klockan 9 var jag på intervju på Tesco. Gick helt okej, men tror inte jag får jobbet men kändes iallafall som jag gjort mitt bästa. Och imorse när jag trött som tusan vaknade och frös ihjäl typ inomhus och sen gick ut sken solen som bara den. Efter intervjun ville jag egentligen bara gå hem och dra täcket över huvudet och somna om men kunde inte hålla mig från att gå upp i parken och kolla på hela staden. Det var helt fantastiskt, solen sken och man såg hela Glasgow, nästan magiskt var det! Hade inte med mig kameran men det var väl kanske lika bra för hade nog ändå inte lyckats fånga det på bild. Nu har jag 99 pence kvar och den 25 tror jag minsann att jag iallafall får in 125 kronor på kontot. Hur tycker ni jag ska spendera mina sista 99 pence?

Igår var vi ute också. Och på bussen in till stan så är det en som bor i vårat hur som kör bussen(vad är oddsen?) och han låter oss åka gratis. Det var fint. Och såg en så galet snygg kille, och han pratade med oss. Det var också fint. Men sen var jag tvungen att gå hem tidigare för att iallafall få någon timmes sömn så det var vad jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0