för att hon tjatar

Just nu vill jag slänga ut datorn genom fönstret för den är så seg. Men då skulle jag ju inte kunna uppdatera den här bloggen längre så jag hejdar mig, som jag brukar säga till Annie "du måste tänka på alla dina läsare". Nu har jag ju inte så himla många men jag måste ju ändå tänka på alla ni som ändå läser, så det blir ingen dator genom ett fönster här. Utan det blir så att jag kastar mig själv ut genom fönstret med en hamburgare ikväll istället, och kanske tar jag med mig Annie i fallet. (och till alla oroliga menar jag inte detta bokstavligt talat utan planen är att äta en middag på taket snart.)
Här ligger vi nu på golvet och har det bra. Bjussar på en liten pic nu som jag tog igår på våran favvostad:


Kommentarer
Postat av: CHARLA

Jag laser din blogg sa ofta jag kan :) Lite svart harifran, men jag ar din trogna lasare :)

Fan vad jag saknar dig., Fett kul att jobba pa bar. Nar jag kommer hem i sommar tror jag att jag kanske ska ga pa bartender kurs.

Men nar kommer du hit och halsar pa?

2010-02-04 @ 06:56:15
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Charlotte men åh vad fin du är! Saknar dig i massor jag med!! Ja som det ser ut nu så kommer jag nog vara i sverige i sommar, och har insett att jag sjukt gärna skulle vilja jobba i en bar, så om jag inte lyckas få jobb här har jag också funderat på det ;)

Bästa du massvis med kramar!

2010-02-04 @ 13:12:56
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/
Postat av: Charlie

Men hall vi gor det tillsammsns, fett roligt, mvi kan gora det utomlands. Och btw nar ska vi aka till Bryssel nar maste din mamma flytta fran Bryssel:D

Har du fatt natt jobb an?

Saknar dig sa sjukt mycket har du ingen mojlighet alls att komma hit ner och halsa pa mig?

Puss och kram!

2010-02-06 @ 16:50:40
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/
Postat av: Linn

Fint! :)

2010-02-06 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0