Might

Idag har jag lämnat in mitt CV på King Tuts, Firewater, The Cellar och 13th note. Tyckte det var galet läskigt och det tog som sagt några veckor för mig att våga göra det, men nu är det gjort. Och jag känner mig ganska så nöjd med mig själv, gick på vägen in till stan och mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare och Richard Wolffs ord ekade i min hjärna "gör en sak varje dag som skrämmer dig!". När jag lämnat in CV på King Tuts funderade jag en sekund på att gå hem, men fortsatte ändå. Vill så gärna börja jobba på något av dom ställena för dom spelar så bra musik där och ja det vore helt enkelt fantastiskt fint. Skäms lite i efterhand för jag lämnade med ett ganska så töntigt brev också, eller det stod typ: hej jag älskar musik anställ mig jag kan göra vad som helst.  Nu håller jag bara tummarna, verkade som att dom inte behövde folk på något av ställena egentligen men kanske till sommare sa dom på Firewater och på The Cellar så sa dom might need people.

Promenerade efter det runt i Glasgow Green och lyssnade samtidgt på Billie the vision and the dancers. Man blir så himla glad av deras musik, fast texterna är allt annat än glada, eller dom är positiva ändå på något sätt, det finns hopp i låtarna. Och fick då en ny favoritlåt Swedish sin. Måste ge den ett eget inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0