I'm dying for some action

Jag har gått omkring i dagar och sagt till Annie att jag vill att något ska hända, och att jag inte skulle ha något emot att bryta armen, eller att det är en sån sak man måste göra innan man dör typ. I morse hände det iallafall något, jag vurpade på nedervåningen påväg uppför trappan. Golvet var fullt med vatten som jag inte såg och jag halkade och landade på sidan. Det måste ha sett så otroligt roligt ut så som tur var såg ingen mig. Ingen bruten arm med det började blöda på armen och lite på benet. Kul, nej, men ja något hände ju iallafall.

Sen så vet jag att mamma skickat ett brev till mig som inte kommit fram. Och brevet jag skickade till henne efter har kommit fram till henne så det kan inte ha något med askan att göra. Och min Mystery Jets tröja jag beställde för snart en månad sen har inte heller kommit trots att dom skickade den den 9:e. Och Annies och min Kobricka från Anchor som vi samlat ihop har inte heller kommit och det var snart två månader sen vi roundade up till den, och det skulle max ta 30 dagar. Så någon snor vår post tror vi, eller så kommer den aldrig fram. Men den har liksom kommit fram förut trots att vårat namn inte står på dörren. Hoppas hoppas att vi får post imorgon, för mamma hade tydligen skickat 20 pund i brevet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0