Saturday nights

Kvällen började med quorn och sås och ris och slutade med att jag gick hem i mina strumpor medans Annie tog bussen, för vi hade bara pengar till en att åka buss och busschaffören var inte snäll och jag hade mina röda högklackadeskor och skavsår så i panik slängde jag av skorna och gav dom till Annie för att sedan i regnet traska ca en halvtimme utan skor.  Hängde på stereo därimellan och försökte glömma Jodi och träffade på en trevlig kille som köpte varsin Red Stripe till oss för han tyckte det såg så illa ut att vi satt och delade på en. Nu ska vi iväg till klubben han jobbade på där något band spelar. Gissa vad det är för väder?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0