Dom är uppe på taken alla är högt över staden

Var ute på promenad i Southside igår. Gick vilse och hittade en jättestor mataffär som hette ASDA som har allt man kan önska sig och är öppet 24 timmar om dygnet. Där hittade vi mojito på flaska och var bara tvungna att köpa det. Det var inte så himla gott dock. Sen besteg vi kullar och råkade gå förbi Glasgows nationalarena. Och allt tack vare Annie som gissade att vi skulle gå åt det hållet och så hittade vi en massa fina saker att fota. Fast mina kort blev inte så bra man hade kunnat önska, men här iallafall några.
Kvällen började hemma med red stripe och mojito och sedan nice n sleazy. Sen stoppade jag ner två öppna öl i väskan vilket inte var så smart för fick öl i hela väskan så nu luktar min kamera öl, mysigt.






Kommentarer
Postat av: Annie

äntligen hade min favoritblogg uppdaterats!

2009-11-30 @ 01:50:16
URL: http://ohyouresosilent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0