Now it's payback for the rainy days no it's no more me and you

Beskriver gårdagen med några ord och lite bilder: Snö, mat på mono, andra ölen jag köpte var 484ml(!) istället för 440ml, köpa tågbiljett till Annie till London den 1 januari, promenera hem, köpa glass, gurka och äppeljuice på Lidl, upptäcka att vi kan klättra ut på taket genom ett av våra fönster och har värsta utsikten, datorn dog, datorn kom igång, kolla på one tree hill, försöka sova, inse att jag inte hade nog pengar på kontot till svenska hyran, panik mitt i natten, lyssna på musik för att försöka somna, vrida sig isängen i timmar och sen när jag vaknade igen på morgonen kändes allt mycket bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0