Jag kunde varit snö

Den här dagen blev bara mer och mer horribel. Tappade just min kamera på datorn så nu har min dator en stor spricka på skärmen. HELVETESJÄVLASKIT. Och detta är sånt som bara händer mig. Orkar fan inte med mig själv, varför kan jag bara inte ha ordning på mig och mina grejer?
Den här dagen har blivit mer och mer ju mer dagen gick en sån dag då man bara ska stanna i sängen under täcket och inte göra någonting.
Iallafall åkte vi buss till IKEA som var försenad först från oss in till stan och sen var bussen vi skulle ta från stan till IKEA försenad en halvtimme. sen tog det 1 timme att åka 40 meter. Sen efter ett tag kom vi äntligen fram! Och fick tag på Blossa Glögg och silverglitter. Typ det enda som gick bra idag.
Och fortfarande det här med att svara på sms. Är det så svårt? Kan folk bara bestämma sig gillar dom en eller ej, svara då hej jag gillar inte dig smsa inte mera eller hej jag gillar dig smsa mera. skit bara inte i att svara för det gör mig galen.
Laddar upp mera bilder sen. Nu ska jag nog bara dra täcket över huvudet och hoppas på att drömma något fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0