It's just another part of me that breaks down

Imorse blev frukosten jag tänkte på i förrgårnatt av! Äppeljuice, vegetariska korvar, stekta tomater och äggröra. Fantastiskt gott blev det också. Sen har jag mest varit frustrerad hela dagen, så för att inte göra Annie helt galen på mig bestämde jag mig för att gå fram och tillbaka till stan. Med musik som inte finns på Spotify i lurarna, Molotov Jive och albumet When it's over I'll come back again, Moneybrother albumet Real control och alla Sugarplum Fairy låtar typ. 
Och så har vi tvättat idag, för typ 5 pund redan, för våra lakan ville aldrig torka i torktumlaren. Mycket dåligt att man måste lägga i 1 pund för att tvätta och sen 1 pund till för torktumlaren och sen blir det inte ens torrt om man lägger i 1 pund utan man måste lägga i massa mer. Nu ska jag gå ner till köket/tvättstugan igen för att se om den andra tvättmaskinen är klar och stoppa in i torktumlaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0