Ingenting är vettigt 03.30

Okej att ta en diss en kväll. Men fan inte två. Gick till stereo efter att ha varit på 13th note. Vem jobbar inte då om inte Jodi? Toppen. Han kommer fram till oss efter att båda försökt ignorera varandra. Han säger "sorry for ignoring you guts but I have a girlfriend now.." och det är då jag reser mig upp och går, orkar inte mera, och lämnar Annie ensam. Fan varför bryr vi oss? Han var ju så himla fin och vi ville ju bara vara hans vän. Orkar inte vara kvar där så går med John och hans kompis Sinhead till Nice and sleazy och vem är inte där utom Jodi? Gick ju fan från stereo för att slippa honom. Sen så får jag inget svar från X heller. Vafan är folks problem, de kan ju inte säga att de gillar en först och sen hata en? Kan de bara säga, please leave me alone, då. Så man vet. Orkar inte med två dissar på en kväll. Gick hem med Nu kan du får mig så lätt med Håkan Hellström på repeat typ.  Nu ska jag sova och aldrig vakna. Hörs kanske igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Det lät ju sjukt deppigt :( Men då va han inte värd dig häller. Han vet inte vad han missar helt enkelt.

2009-12-09 @ 00:17:58
Postat av: Hanna

Tack Linn!

2009-12-09 @ 17:15:51
URL: http://itwillfollowtherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0