How does it feel to be on you own?

Lite såhär var julaftonen i Glasgow. Mycket fin dag allt som allt.


Framkallade Annie's fisheye kamera bilder till henne som julklapp.


Risgrynsgröt och julknäcke med senap. Underbart!


Öppnade julklappen som Ida hade skickat med mig tillbaka. Det var Emil Jensens skiva Orka då som den fantastiska låten Maj förra året finns med på blandannat. Och hur lyckliga kan vi bli. 

Sen gick vi till mono för att äta julmiddag som pappa petersen bjöd på, han hade satt in 700 kronor på mitt konto för att jag och annie skulle äta en riktigt dyr middag. Snälla pappa.


Sen gick vi till Geroge's square där det fanns isbana, bio, karuseller och sockervadd(!)




Och sen gick vi till 13th note och drack te och de spelade Bob Dylan precis när vi kom och åh så perfekt det var. Fantastiskt fint. Like a rolling stone.

När jag öppnar ställe ska jag också ha en jukebox.



Innan vi tog bussen tillbaka till Queens drive så köpte vi med oss en kamrat hem, men mest av allt ville vi komma åt heliumet som fanns i ballongen.




Kommentarer
Postat av: charlotte

Kom hit sa behover ni aldrig mer frysa. saknar dig sa sjukt mycket hela tiden. hur gar det med jobb och allt dar borta?

Vad hander egentligen ?

xxxxx C

2009-12-25 @ 12:09:22
URL: http://charlottehalzius.blogg.se/
Postat av: Linn

GOD JUL!!! :D

2009-12-26 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0